stenroos

Alla inlägg under mars 2013

Av laura stenroos - 27 mars 2013 20:52

                                                                     Hejsan svejsan!  

Jag har egentligen inget intressant att berätta! Men imorgon efter skolan ska jag mamma och min lillasyster på spinning   och imorgon börjar ju påsklovet så skönt! känns som det behövs lite ledighet nu.  Jag har inga större planer för lovet förutom att plugga som vanligt och träna tror jag    Men lite fri från skolan måste man ju få vara   Men nu ska jag ta och lägga mig i min sköna säng och se om jag får en date med john blund! hihi   Sov så gott!    

Båda bilderna är tagna med min systemkamera som jag fick i födelsedagspresent!  

Av laura stenroos - 25 mars 2013 17:35

Jag har ju lovat att spela in en video på mina födelsedagspresenter! Men jag har lite mycket i skolan med det kommer inom snar framtid!   Men det har inte hänt så mycket!

Av laura stenroos - 19 mars 2013 08:23

Nu ska jag ha nationella prov i kemi! Blä!! Tycker inte om kemi de minsta så jag är inte så bra på detta men hoppas det går bra ändå!

Av laura stenroos - 16 mars 2013 15:36

Jag ska göra en video på vad jag fick på minfödelsedag! :-) kanske gör den imorgon för jag ska fira min födelsedag då! Och så tar jag kort på tårtan!

Av laura stenroos - 14 mars 2013 09:33

Idag fyller jag 16 år! :-)

Av laura stenroos - 7 mars 2013 08:27

Nu sitter jag i skolan väntar på att ha lektion! Inte så intressant men men vi hörs! :-)

Av laura stenroos - 6 mars 2013 20:53

Just nu så sitter jag och pluggar som en tok till ett biologi prov som jag har imorgon!   inte så kul men det måste ju göras det också!  Men idag så har jag inte gjort så mycket varit i skolan såklart men jag var hos tandläkaren idag också!  Sen så köpte jag strumpor för det behövs helatiden dom försvinner i tvätten så har man bara en av varje  .Jag har även sökt sommarjobb! yey! På sjukhuset!   Nu är det inte långt kvar tills jag får veta om jag kommer med i hela sverige bakar!    

Men nu ska jag fortsätta med pluggandet så jag kan få sova någon gång för jag är förkyld så det är bra att sova när man är "sjuk".   Tänkte bara tipsa om en bok innan jag fortsätter med mitt Det är en bok som heter jag lever papap Det handlar om den händelse som hände på utoya 2011 riktigt bra bok! rekomenderas att läsa!  

Men nu får ni ha en bra kväll och sova gott!  

Presentation


Välkommna!
Hoppas ni kom hit för att stanna en stund! :) hoppas ni trivs! :D
SKriv gärna på kik min kik är Lauralolipopen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om julen?
 Ja den är mysig!
 Nej absolut inte!
 Den är väll okej!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards