stenroos

Alla inlägg under februari 2013

:D

Av laura stenroos - 20 februari 2013 16:42

Idag fick vi sluta två timmar tidigre för det var två lärare som var sjuka!  Så då gick jag hem och kollade klart på en serie som jag började att kolla på igår sen fortsatte jag med en hemkunskaps uppsats!  Imorgon ska vi lämmna in datorerna i skolan  Så det kommer nog inte bli såmånga inlägg på sportlovet som är nästa men ska försöka slänga in nått inlägg på mobilen eller datan som vi har hemma!  Men ni får ha det så bra så hörs vi!    

Saknar sommaren och värmen!  

Av laura stenroos - 19 februari 2013 21:02

Beställde hem en skinn jacka idag!   Kommer visa den sen när den kommer och alla andra kläder och saker jag beställt så klart!      

Jag har glömt att berätta i fredags så slutade min lärare och då fikade vi  och det såg ut såhär:  

Mumsigt!   

Av laura stenroos - 17 februari 2013 19:16

Idag  har jag skickat in en ansökan till hela sverige bakar!!    Hoppas det går bra nu då!  Det var bara det jag ville säga!       

Av laura stenroos - 17 februari 2013 14:30

Idag har  ja beställt lite kläder! från Ellos!   

Och för en vecka sedan beställde jag från ett annat ställe fast det var underkläder och smycken och dom var från fleur de santé!   

Försöker även leta efter en skinn jacka menhar inte riktigt hittat någon!    Men det här var bara en snabb uppdatering innan jag nu ska sätta mig in i läxor! Ha det så bra sö hörs vi!   

Av laura stenroos - 16 februari 2013 21:59

På att blogga jag vet men jag har inget att skriva om.Så kan inte ni komma med förslag som jag kan skriva om?  Det har väll inte hänt så mycket sen jag bloggade sist tror jag.   Gammal bild på mig   

Av laura stenroos - 13 februari 2013 21:46

Idag efter skolan så tränade jag och imorgon ska jag också träna! Men jag inte mkt att berätta.Nu ska det bli skönt att sova.

Av laura stenroos - 11 februari 2013 13:45

Lägesen kjag vet men hela förra veckan hade jag nationella prov och så har de inte hänt så mycket!

Av laura stenroos - 5 februari 2013 15:21

Hejsan!   Det var länge sen jag skrev något vet men jag har lite mycket att göra nu denna vecka!Idag hade jag Nationella prov i svenska den munliga delen och imorgon ska jag ha läsa delen och på torsdag har jag prov i historia och på fredag såhar jag np i Svenska skriv delen!   Men nu måste jag plugga....  

Presentation


Välkommna!
Hoppas ni kom hit för att stanna en stund! :) hoppas ni trivs! :D
SKriv gärna på kik min kik är Lauralolipopen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om julen?
 Ja den är mysig!
 Nej absolut inte!
 Den är väll okej!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards