stenroos

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av laura stenroos - 2 juli 2012 22:37

Ja nu säger jag godnatt  härifrån och imorgon blir det att fira lillsyrran hon fyller 13    skriver mer imorgon tror jag vi hörs!  

Av laura stenroos - 2 juli 2012 20:09

Idag har jag köpt:

 

Det är en parfym med märket star nature och denna doftar typ som hubba bubba och kommer från Ö&B och kostar ungefär 40kr

 

Den här har samma märke som den första fast den här har en doft av tutti frutti :D är jätte glad att jag köpte dom har länge tänkt att köpa dom och nu har jag gjort det men vill även ha fler dofter men fanns inte i affären jag va i :(

 

Märket på den är typ w7 och den har jag köppt på ö&B och den kostade 30kr :D

 

Och det sista från rusta en deo den kostade 20 kr :D

Det va allt jag köpte idag och imorn ska jag till stan så få se om man får med sig nåt hem då isåfall kan jag visa det i en video  

Av laura stenroos - 2 juli 2012 19:48

Nu tänkte jag berätta lite om mig själv   

Namn:Laura stenroos

Ålder:97:a alltså 15

Bor:Stocholms län

Intressen:Vara med kompisar,tv,data,baka,smink osv

 ja det var lite om mig    I den här bloggen har jag tänkt att berätta lite om mina dagar och spela in videos men vet inte vad jag ska spela in men det får ni ge förslag på    och så kommer jag såklart lägga upp mycket bilder   

  Ha det så bra och glömm inte att ge förslag på videos   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommna!
Hoppas ni kom hit för att stanna en stund! :) hoppas ni trivs! :D
SKriv gärna på kik min kik är Lauralolipopen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om julen?
 Ja den är mysig!
 Nej absolut inte!
 Den är väll okej!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards