stenroos

Alla inlägg under oktober 2012

Av laura stenroos - 28 oktober 2012 19:36

Ja jag sitter och skriver färdigt en so upgif som ska in innan tolv inatt så jag har ju några timmar att göra klart den men lätt är det inte.   Men har inte tid att skriva nu! måste fortsätta   Jag var på friskis och svettis idag föresten på spinning men det var jobbit men så värt det känndes bra efteråt.Ska på cirkelgym på tisdag på morgonen sen ska jag åka till helsingfors med min morfar och lillasyster!!    det ska bli kul men kanske måste ta med mig läxa på båten men men! hare bra så hörs vi!   Oj inlägget blev längre än jag trott!

Av laura stenroos - 24 oktober 2012 20:29

Nu e frågestunden slut och jag fick en fråga och den svarar jag på i kommentaren så behövs det inte bli en stor grej av det

Av laura stenroos - 23 oktober 2012 12:10

Äe på väg hem från skolan ska plugga som vanligt! Vilka tråkiga inlägg det blir kan ni inte kommentera vad jag ska skriva om? Så kanske det blir roligare för er att läsa och för mig att skriva??

Av laura stenroos - 22 oktober 2012 16:51

Har glömt att visa vad jag gjort med mina hörlurar! Sorry om bilden e åt fel håll på nåt sätt men orkar inte rotera! ?

Av laura stenroos - 22 oktober 2012 16:29

Sitter och pluggar som det står i rubriken har gjort det sen jag kom hem det var vid kvart över två. Men det måste också göras.mycket saker att göra innan man får lov

Av laura stenroos - 20 oktober 2012 11:24

Nu var det länge sen men har inget att säga men här kommer en bild som jag tog på mig idag!  

Av laura stenroos - 17 oktober 2012 15:32

Jag har inte haft tid att blogga pga många läxor..   men dom måste ju också göras!!  

Glömm nu inte bort frågestunden bara en fråga än sålänge!   Ha en bra onsdag så hörs vi! Blir nog ingen kyrka idag heller har inte varit där på länge men får väll försöka nästa vecka om läxorna lungnat ner sig då!  

Av laura stenroos - 13 oktober 2012 23:29

Känns som det va länge sen jag gjorde ett inlägg men kom på att det va igår    men vet inte vad jag ska skriva!   

Presentation


Välkommna!
Hoppas ni kom hit för att stanna en stund! :) hoppas ni trivs! :D
SKriv gärna på kik min kik är Lauralolipopen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om julen?
 Ja den är mysig!
 Nej absolut inte!
 Den är väll okej!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards