stenroos

Alla inlägg under september 2012

Av laura stenroos - 27 september 2012 17:17

Nu ska jag plugga igen!   Känns som  jag bara skriver att jag ska plugga hela tiden men nu ska jag berätta en sak!

Fick veta resultatet på ett so test idag och jag hade alla rätt!!    Ni kan väll skriva i komentarerna vad jag ska skriva om? skulle va jätte snällt så att jag kan skriva något ni vill läsa om!   Hare så hörs vi!!

Av laura stenroos - 26 september 2012 21:16

Jag hade gjort klart en skol upg. och då hade jag räknat vad olika saker kostade och sen när jag är klar då märker jag att jag gjort alting fel    åå vad arg man kan bli ibland men nu får ni ha en bra kväll jag ska sova nu iallafall! natti  

:(

Av laura stenroos - 26 september 2012 18:20

Det blev ingen kyrka för mig idag men jag får en massa läxor gjorda!    det  är bra men nu ska jag ta paus i mitt pluggande så ska jag följa med min syrra för hon ska följa med hennes kompis en bit på vägen hem sen blir det till att plugga!  

Av laura stenroos - 26 september 2012 16:28

Nu kom jag precis hem!    Tur att man fick skjuts hem av pappa i detta regn väder!   Men nu har jag inte tid att sitta här har en massa pluggg att göra   Jaja så är det när man går i nian.    kanske ska till kyrkan senare idag om jag har tid men jag tror inte jag kommer få tid med det.Ni får veta senare om jag gick dit!  

:)

Av laura stenroos - 26 september 2012 12:26

Tänkte bara slänga in ett inlägg nu när jag har tid!   Ska ha bild snart    Ha det så bra så länge så hörs vi!   

Onödigt inlägg men men...    

Av laura stenroos - 26 september 2012 07:53

Hoppas ni har en bra morgon.Just nu sitter jag här och ska snart göra migt i årning för att gå till skolan.  

Hoppas ni har en bra dag!   Så hörs vi!   

Av laura stenroos - 25 september 2012 17:14

Två läppbalsam ett av dom doftar cola och den andra fanta.
Och ett par byxor som jag ska ha när jag dansar och för er som inte vet så dansar jag bollywood en idisk dans!Det är jätte kul värt att pröva! :)

Av laura stenroos - 25 september 2012 13:13

Ja som texten säger så fikar jag med min lillasyster!

Presentation


Välkommna!
Hoppas ni kom hit för att stanna en stund! :) hoppas ni trivs! :D
SKriv gärna på kik min kik är Lauralolipopen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om julen?
 Ja den är mysig!
 Nej absolut inte!
 Den är väll okej!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards