stenroos

Alla inlägg under september 2012

Av laura stenroos - 30 september 2012 17:23

Först dagens outfit:

 

Byxor från jober max,Tröjan var den som jag köpte igår den är från vero moda men jag köpte den på en begangnad affär!   

Vad jag köpte:

     

Det var en tub halsduk som ni kanske ser i första bilden och som andra två bilderna är hur den ser ut på och hur man kan ha den!     see you!   

Av laura stenroos - 30 september 2012 16:15

Då var städningen färdig så nu ska jag klä på mig lite andra kläder och så ska jag pallra mig till rusta för att köpa en halsduk tror jag så får vi se om jag hittar något mer visar sen! Dagens outfit kommer i nästa inlägg!  

Av laura stenroos - 30 september 2012 13:36

Ja idag så ska jag inte göra så mycket tror jag kanske plugga lite senare och städa!   Och imorgon ska jag praktisera! det ska bli kul   Hoppas ni har det bra! så hörs vi lite senare med dagens outfit osv.  

Av laura stenroos - 29 september 2012 17:35

Så jag satte mig och ritade ni ser kanske själva vem jag har ritat

Av laura stenroos - 29 september 2012 15:57

Jag har köpt en tröja som kommer från vero moda,en ansiktskräm och avsminkningservetter

Av laura stenroos - 29 september 2012 15:22

Fick med mig en tröja och några små saker och så klart min klocka som jag skulle hämta för att den har vart på lagning!   senare idag ska ni få se på sakerna jag fick med mig!

Av laura stenroos - 29 september 2012 09:22

 

Ja bilden säger allt Godmorgon!    Har inte så mycket mer att skriva just nu men ni kan ju få dagens planer!   Det är att jag ska ta mej ner på stan för att hämta min klocka på stan som jag lämmnade in på lagning för sekundvisaren hade lossnat!   Sen ska jag väll titta runt lite om jag hittar något!     HA en bra dag så hörs vi!!  

Av laura stenroos - 28 september 2012 17:08

Ja nu är det äntligen fredag!    Och efter helgen ska man praktisera!!    det ska bli spännande!   Ha så bra!

Presentation


Välkommna!
Hoppas ni kom hit för att stanna en stund! :) hoppas ni trivs! :D
SKriv gärna på kik min kik är Lauralolipopen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om julen?
 Ja den är mysig!
 Nej absolut inte!
 Den är väll okej!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards