stenroos

Alla inlägg under augusti 2012

Av laura stenroos - 28 augusti 2012 18:45

Louise undrar:

Planerar du på att färga håret mörkare till hösten?


Svar:Nej det har jag inte tänkt!


Sofie har fyra frågor:

1.Hur gammal är du?

2.Hur lång är du?

3.Vad heter din bästa vän?

4.Vad tycker du om Justin Bieber och 1D?


Svar:

1.jag är 15 år.

2.Jag är 167,5

3.Min bästa vän heter Jenny!

4.Jag tycker justin bieber har vissa bra låtar.Och 1D är jätte bra inte dom bästa men.


Från anonym:

Vad gillar du att göra på fritiden?


Svar:Jag gillar att dansa,Vara med kompisar,familj,data,tv,baka!! och bada


Hoppas ni som fråga fick svar på era frågor!



Av laura stenroos - 28 augusti 2012 18:43

Jag har inte tid att göra ett videoinlägg så i nästa inlägg har ni svar på frågorna!

Av laura stenroos - 28 augusti 2012 12:52

Nu e det sista chansen att ställa frågor till mig för när jag kommer hem idag eller aa ikväll ska jag svara på frågorna som jag fått på frågestunden så nu e de sista chansen att fråga helt enkelt! svarar på frågorna i video inlägg!! ha en fortsatt bra dag!  

Av laura stenroos - 27 augusti 2012 20:10

Idag var det skolfoto för min del jag yror bilden blev bra! Men hade inte mer att säga!ha en bra kväll :)

Av laura stenroos - 26 augusti 2012 22:05

Idag blev det inte stan för min del men men.Idag har jag beställt lite smink som ni ska få se sen när det kommer! Det var från en sida som heter blackonyx.se jätte billiga saker och frakten e bara på 19 kr! men nu ska jag  läsa en läxa sen fundera på vad jag ska ha på mig på skolfotot imorgon! Sen sova!!

 Sov så gott!! GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!

Av laura stenroos - 26 augusti 2012 09:01

Ja det är sista dan på helgen känns lite ruttet men men.Idag kanske jag ska  med min lillasyster till stan!  och sen sålklart göra läxor!!

GLÖM INTE ATT FRÅGESTUNDEN HÅLLER PÅ FORTFARANDE!!!

...

Av laura stenroos - 25 augusti 2012 22:10

Det blev inte så mycket kringlafestival för mig för jag följde med min mamma till hennes kompis som fyllde 40! men aa det va väll trevligt men inte så kul för mig!   hade hellre vart på kringlafestivalen men men man kan inte få allt här i världen

God natt det är väll lika bra att sova om man ändå inte kan göra nåt!!

Av laura stenroos - 24 augusti 2012 17:03

Nu kommer mina planer för helgen! imorgon ska jag antagligen på kringla festivalen! och på söndag vet jag inte läxor möjligt vis!    Trevlig helg!!

Presentation


Välkommna!
Hoppas ni kom hit för att stanna en stund! :) hoppas ni trivs! :D
SKriv gärna på kik min kik är Lauralolipopen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni om julen?
 Ja den är mysig!
 Nej absolut inte!
 Den är väll okej!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards